Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de EUROMAG Solutions SRL, in urma confirmarii telefonice / prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firma:EUROMAG Solutions SRL
Cont lei:IBAN
Cod unic inregistrare:RO43409468
Adresa:Strada Farului, Nr. 15, Bucuresti
R.C.:J40/16703/2020

Plata ramburs: pentru livrarea prin curier rapid 

Clientii care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea EUROMAG Solutions SRL suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarea comanda a clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.

Plata online:

Pentru plata online, folosim urmatoarele metode de plata:

  • Card bancar

Conditii de plata online

  • La alegerea metodei de plata online, clientul va fi redirectionat catre pagina de plata a procesorului de plati.
  • Procesorul de plati va solicita clientului sa introduca informatiile necesare pentru a efectua plata.
  • Dupa ce plata este efectuata cu succes, clientul va fi redirectionat catre pagina de confirmare a comenzii.

Refuzarea platii online

In cazul in care clientul refuza plata online, fara un motiv intemeiat, societatea EUROMAG Solutions SRL isi rezerva dreptul ca, la urmatoarea comanda a clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.

Garanții

Termenul de garantie pentru produse este de 24 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie, dar sunt si produse care prin natura productiei si utilizarii au alte termene de garantie.

 Fiecare produs va avea specificat termenul de garantie in rubrica specificatii produs.Termenul de garantie variaza intre 3-24 de luni. 

Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuiesc insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie(acolo unde este cazul). Fara aceste documente se pierde garantia!

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.

Toate produsele se folosesc doar pentru scopul in care au fost produse!

PIERDEREA GARANTIEI:

Garantia se pierde in cazul in care:

  • produsele nu au fost folosite conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
  • in benzi de picurare si furtune de picurare se gaseste nisip sau alte impuritati ce pot deteriora produsul;
  • foliile de solar si cele termice prezinta urme de deteriorare mecanica;
  • defectiunea a fost cauzata de montaj necorespunzator: ruperi, spargeri, taieturi;
  • defectiunea a fost cauzata de utilizare defectuoasa: filtrare necorespunzatoare in cazul sistemelor de irigare, deteriorarea foliilor cauzata de excesul de pesticide.
  • certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;

Garantia nu acopera: aditivarea antipicurare a foliilor, defectiuni cauzate de fenomene climaterice extreme.

Reparatiile si inlocuirile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.

In cazul in care ridicati pachetul de la firma de curierat si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. 

Nu despagubim / nu schimbam produsele ce au fost lovite / zgariate in timpul transportului. Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport, AWB.